نوجوانان کانون بقیه الله(عج) بجنورد در قاب تلویزیونی "چرایی ضرورت عفاف و حجاب"
نوجوانان کانون بقيه الله(عج) بجنورد در قاب تلويزيوني "چرايي ضرورت عفاف و حجاب"
همزمان با 21 تیرماه؛

نوجوانان کانون بقیه الله(عج) بجنورد در قاب تلویزیونی "چرایی ضرورت عفاف و حجاب"

ستاد ارتباطات رسانه اي فهما خراسان شمالي با همکاري برنامه سازان برنامه زنده تلويزيوني شب هاي اترک نشست دورهمي نوجوانان با موضوع «چرايي عفاف و حجاب» را براي پخش از شبکه استاني آماده کرد.
شناسه خبر : 39185 تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۶:۰۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ برنامه تلویزیونی  "چرايي ضرورت عفاف و حجاب" در  شبکه استانی خراسان شمالی، در قالب دورهمی صمیمانه، با حضور دختران و پسران  نوجوان و نیز والدین عضو کانون فرهنگی هنری و شورای فرهنگی مسجد بقیه الله (عجل الله تعالی فرج الشریف) شهرک فرهنگیان بجنورد، آماده پخش از برنامه پربیننده شب های اترک شد.

به گفته «فاطمه صائمیان»، این برنامه در پارک  حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرج الشریف) شهرک فرهنگیان بجنورد ضبط و پس از تدوین طی شب های سه شنبه 21  و چهارشنبه 22 تیر ماه  جاری از شبکه استانی پخش می شود.

 

وی افزود: نشست فوق با گفتگوی صمیمانه بین نوجوانان و تحلیل ها و نوع نگاه آنها به موضوع عفاف و حجاب آغاز می شود که ایجاد انگیزه برای تلاش هرچه بیشتر آنان در خصوص شناخت آموزه های دینی بویژه فرهنگ عفاف و حجاب و چرایی و ضرورت آن از اهم اهداف تهیه این برنامه می توان نام برد.

 

وی همچنین اعلام کرد: برپایی غرفه کتاب  در نمایشگاه پویش اصالت ایرانی و فرهنگ عفاف و حجاب که در استانداری خراسان شمالی برپا شده، اجرای گروه سرود دختران این مسجد که شامل دو گروه کودکان با عنوان «ریحانه بهشتی» ونیز گروه دختران نوجوان  «رهروان فاطمی» در برنامه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب و تجمع بانوان با عنوان  «دختران حاج قاسم» در میدان شهید بجنورد نیز از دیگر برنامه ها به مناسبت این ایام می توان برشمرد.

صائمیان همچنین در تکمیل مطلب فوق  اجرای گروه های سرود نام برده در برنامه زنده تلویزیونی شب های اترک از دیگر برنامه های این کانون با مشارکت شورای فرهنگی مسجد به مناسبت هفته عفاف و حجاب ذکر کرد.

 

پایان/